Tindem să vă oferim cele mai bune servicii de asistenţă a clienţilor la orice oră. Angajaţii serviciului nostru clienţi sunt disponibili la telefon şi e-mail pentru a Vă oferi sprijinul şi sfaturile necesare. Zona noastră de ajutor este grupată în câteva zone, astfel încât să Vă ofere rapid răspunsurile de care aveţi nevoie. De asemenea, mai jos, Vă prezentăm o listă cu un set de întrebări frecvente pe care aţi putea să le consultaţi înainte de a ne contacta.
1. Care sunt taxele de livrare?
2. Cît va dura livrarea comenzii mele?
3. Cum pot să schimb datele mele personale?
4. Cum pot să schimb adresa de livrare a comenzii?
5. Nu pot încheia înregistrarea, ce trebuie să fac?
6. Preţurile Dvs. includ TVA?
7. Am uitat parola, ce pot să fac?
8. Cum pot să fac schimbări la comanda mea?
9. Ce metode de plată acceptaţi?
10. Unde puteţi livra comenzile?
11. Pot face o comandă la telefon?
Care sunt taxele de livrare?
Comanda minimă este de 250 lei.
Cît va dura livrarea comenzii mele?
Un ordin standard de livrare ar trebui să fie adus clienţilor în decurs de 1-2 zile lucrătoare. Livrarea noastră expres ar trebui efectuată ziua următoare în cazul în care comanda se face înainte de ora 11.00. În cazul în care comanda se va face după această oră, aceasta va fi livrată în decurs de 2 zile lucrătoare.
Cum pot să schimb datele mele personale?
Puteţi schimba datele Dvs. personale oricînd prin accesarea contului şi editarea profilului.
Cum pot să schimb adresa de livrare a comenzii?
Odată ce s-a făcut o comandă şi până a fi ridicată pentru livrare, puteţi contacta Serviciul Clienţi la 0797 05554, opţiunea 2 sau la e-mail office@relaxa.md, unde veţi fi ajutat cu schimbarea adresei.
Nu pot încheia înregistrarea, ce trebuie să fac?
Vă rugăm să luaţi legătura cu Serviciul Clienţi la 0797 05554 şi vom fi bucuroşi să Vă ajutăm.
Preţurile Dvs. includ TVA?
Da, „ Relaxa Aromaterapie “ SRL srl întotdeauna indică preţurile ce includ TVA după caz. Odată ce bunurile se expediază de la depozitele noastre din Republica Moldova, ratele sunt întotdeauna aplicabile.
Am uitat parola, ce pot să fac?
Dacă aţi uitat parola, puteţi solicita să Vi se transmită parola la adresa electronică pe care aţi înregistrat-o anterior pe www.relaxa.md prin apăsarea link-ului Parolă Uitată. Veţi fi transferat la o pagină unde veţi putea introduce adresa electronică şi veţi primi o parolă temporară. Vă recomandăm insistent să schimbaţi acea parolă temporară cât mai curând posibil.
Cum pot să fac schimbări la comanda mea?
Schimbări în comandă pot fi operate până la momentul plasării acesteia. După plasarea comenzii, nu mai pot fi făcute modificări la conţinutul comenzii, noi vom putea doar să o anulăm sau să schimbăm adresa de livrare în decurs de cel mult 6 ore după ce aţi plasat comanda. Vă rugăm să verificaţi atent comanda înainte de a o confirma.
Ce metode de plată acceptaţi?
Acceptăm numerar la livrarea comenzii.
Unde puteţi livra comenzile?
Actualmente, putem livra comenzi doar la adrese poştale ale străzilor în Chişinău. Nu livrăm la adresele căsuţelor poştale. Nu putem să livrăm într-un alt oraş din Moldova sau la vreo adresă internaţională. Nu dispunem de pagini electronice pentru tranzacţii.
Pot face o comandă la telefon?
Da, vom fi bucuroşi să primim comanda Dvs. la telefon, Vă rugăm să apelaţi următorul număr gratuit 0797 05554 unde operatorii noştri Vă vor ajuta cu plăcere. Este posibil ca la comanda prin telefon unele produse şi promoţii să nu fie disponibile, însă de regulă veţi primi consultanţa necesară privitor la alternativele corespunzătoare.